Don't take it all away..

 
 
Du kom in i mitt liv och gjorde mig lycklig på ett sätt som ingen annan kunde. Du gav mig hopp i livet och fick mig att lysa ljusare än solen själv. Då fanns det inget som kunde stoppa mig, för jag har dig som kunde visa mig vägen till lycka, snarare DU var min lycka. Du var en dröm som kom i uppfyllelse!
Dåliga dagar när mina mörka tankar, om det förflutna spökar i skallen och får mig att må som sämst i både kropp och själ är du den enda jag behövde tänka på för att få dem att försvinna. Jag var det bästa av mig själv, den så kallad Yun med dig i mitt liv. Är stolt över att få kalla dig "min" för stunden som varade. Alla underbara stunder vi hade tillsammans var nog den bästa tiden i mitt liv.  
 
Du lyckades hitta alla ingredienser förutom en, och den ingridiensen var kärlek.. kärlek som du inte kunde hitta för mig. Så på något sätt satte dit någonting annat som inte var rätt och testade om det skulle fungera och den sista ingrediensen var meningen "Jag älskar dig". Vilket det visade sig att det fungerade så väl på mig att jag tilllät mig själv att tycka om dig mer och mer. Jag gav allt jag kunde ge för att jag trodde det var sant och var villig att göra allt för att få det att vara förevigt. Nu tog du bort alla ingredienser från mig eftersom du kände att det inte var rätt från första början. Så nu är jag återigen förlorad..men hoppas att jag inte är det föralltid. Kommer så småningom hitta mig själv med tiden.
 
Jag har accepterat att detta är slut då det inte finns några känslor hos dig där för mig. Det sista jag värderar mest av allt just nu är den första ingridiensen som du gav mig, det är vårt vänskap! Och hoppas att du låter mig att behålla den och att du på samma sätt behåller min. Du vet mitt förflutna och att jag inte är så stabilt på så sätt. Jag må inte ha tur i kärlek men vänskapen vår är något som betyder.
 
Vet att du inte har besvarat mina hundrade samtal eller sms på senaste. Förlåt för det. Jag vet att jag var varit jobbig...
Vill inte ha det så här med dig.. Att du fryser ut mig och jag inte kan prata med dig är super jobbigt. Jag kan förstå att du tycker detta känns jobbigt, jag gjorde som jag gjorde för att jag bryr mig. Jag vill verkligen kunna prata med dig som vanligt som förr i tiden, fast kanske inte lika ofta och på samma vis som vi gjorde. 
 
 
Hör av dig min vän jag väntar på dig..
 
Jag älskar dig K.A.K.
Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn/alias
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Hemsida/blogg

Kommentar