I still lone

Jag lovade mig själv att inte dricka och bara ska satsa på träningen två veckor frammåt. Men, det var nåt som gjorde mig desperat och ensam igår. Så jag efter jobbet for jag till Sofia och mys drack. Hon och Miranda skulle på London trip dagen efter (Idag/igår,torsdag). Det kom lite mer folk senare och hängde en stund. Från mys dricka ledde till fest något annanstans och slutade med att jag blev full. Jag hade dock väldigt trevligt kväll. Fick hämtning av min kollega hem och även sov sällskap av henne vilket jag verkligen behövde.
 
Idag bestod min dag av jobb och efter jobbet var jag hos Kristof. Vi var och hyrde film, blev en Paranomal Activity film. Och en promenad hem från Tha City över Bergnäsbron. Som vanligt underbar utsikt!
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn/alias
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Hemsida/blogg

Kommentar