Keep looking at me like that

Dag för ett kort inlägg nu eftersom det var ett tag sen dess. Fick tillbaka mobilen och den såg ut som ny, tyvärr så fungerade inte vibrationen som det ska så idag när jag vaknade skyndade jag mig in till stan för att lämna in den igen. Hoppas att jag hinner hämta den på måndag då jag jobbar heladagen, till 17 men då hinner butiken stängas..
 
Idag har man hunnit tvätta och städat lägenheten vilket var en skön känsla att få det gjort. Sett filmer som fått mig att gråta genom hela filmen. Jag antar att det behövdes det där med gråtandet. Till och med hunnit plugga lite och varit på affärn och handlat. Lite saker gjort idag. Lyx ätit har man gjort det med! 
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här

Namn/alias
Kom ihåg mig?
E-postadress (publiceras ej)

Hemsida/blogg

Kommentar